ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
- Гарантійний термін експлуатації товару починається з дати, вказаній у видатковій накладній або у товарному чеку.
- Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів. (ст. 26 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.)
- На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених виробником пломб, споживач втрачає право на гарантійне обслуговування. (ст. 18 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.).
- Фахівці офіційного сервісного центру (СЦ) самостійно визначають, яким чином слід проводити ремонт обладнання, а також проводити ремонт обладнання або заміну його частин. Несправні вузли приладів в гарантійний період безкоштовно ремонтуються або замінюються новими. Вирішення питання про доцільність їх заміни або ремонту залишається за службами сервісу. При цьому всі замінені частини обладнання залишаються в розпорядженні офіційного СЦ.
- Покупець втрачає право на гарантійний ремонт у разі:
- Якщо несправності виробу викликані механічними ушкодженнями при транспортуванні або використанні, неправильним зберіганням, поганим обслуговуванням з боку покупця.
- Якщо виріб має сильне забруднення як внутрішнє, так і зовнішнє, іржу.
- Якщо прилад ремонтувався сторонніми організаціями або піддавався конструктивним змінам.
- Якщо експлуатація приладу тривала після появи несправності та не була припинена.
- При неправильному підключенні до системи електроживлення (погана якість контакту в місці підключення, недостатній переріз електричного кабелю, відсутність заземлення, недопустима довжина електричного подовжувача, і т. ін.).
- При наявності сторонніх предметів, рідин, речовин усередині приладу.
- Якщо несправності викликані несвоєчасним проведенням технічного обслуговування (заміна прокладок; підтяжка різьбових з'єднань; регулювання зазорів; обслуговування акумуляторних батарей; заміна термопасти і т.п.).
- Якщо має місце нормальне зношування частин виробу в результаті тривалого користування. Рівномірне зношування деталей при відсутності заводських дефектів не дає права на їх заміну по гарантії).
- Пошкоджень, викликаних стихійним лихом, пожежею, побутовими факторами (погана якість електроенергії: асиметрія, перепади напруги, відсутність або погана якість заземлення, непередбачувані відключення електроенергії, і т.ін.).
- Технічне обслуговування товару не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару. (ст. 25 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.).
- Рішення про ремонт або заміну товару приймається виключно сервісним центром після повної безкоштовної діагностики. Термін стандартної безкоштовної діагностики складає 7 робочих днів з моменту отримання товару сервісним центром. Якщо необхідна додаткова платна лабораторна діагностика, терміни і вартість діагностики узгоджуються з покупцем.
Адреса для передачі товару на діагностику до сервісного центру:
Україна, 02090, вул. Алматинська, 6, Літ. А, Б, пов. 1 прим. 2
Телефон: +38(063)701-82-67